miércoles, 27 de noviembre de 2013

LA veritat es que a mi m'agrada més el Flickr. La avantatge del picassa és que està associat a la meva compte de google que va molt millor que la de yahoo.

Els 2 alguns van molt bé per emmaagtzemar fotos i tenir-les organitzades per etiquetes 

No hay comentarios:

Publicar un comentario