lunes, 2 de diciembre de 2013

JA he fet la meva aportació al google site. PEr error he creat la meva pàgina principal a 2 lloc i he estat incapaç de esborrar-ho. Com es faria?


miércoles, 27 de noviembre de 2013

LA veritat es que a mi m'agrada més el Flickr. La avantatge del picassa és que està associat a la meva compte de google que va molt millor que la de yahoo.

Els 2 alguns van molt bé per emmaagtzemar fotos i tenir-les organitzades per etiquetes 

lunes, 18 de noviembre de 2013

Explicació de l'àtom: