JA he fet la meva aportació al google site. PEr error he creat la meva pàgina principal a 2 lloc i he estat incapaç de esborrar-ho. Com es faria?
miércoles, 27 de noviembre de 2013
LA veritat es que a mi m'agrada més el Flickr. La avantatge del picassa és que està associat a la meva compte de google que va molt millor que la de yahoo.
Els 2 alguns van molt bé per emmaagtzemar fotos i tenir-les organitzades per etiquetes
Un cotxe surt de Palma en direcció Artà a les 9 AM amb una vecitat de 70 Km/h, a les 9.15Am des d'Artà surt un cotxe a 65 Km per hora cap a Palma. On es trobaran? A quina hora. Cerca per internet les dades que et faltin.